Po čemu je specifična FitMindset aplikacija?
FitMindset je jednostavan alat koji će ti u svakome trenutku pomoći osnažiti svoju kreativnost, mentalnu snagu i ostvariti vrhunske rezultate. Puno je više od aplikacije za meditaciju jer ti pruža razne mentalne vježbe i edukativne sadržaje vrhunskih stručnjaka za različita životna pitanja, u koje možeš zaroniti kada god želiš. Sadržaji su kratki i dizajnirani su kako bi se uklopili u tvoj svakodnevni život pun drugih obveza i aktivnosti.
FitMindset je poput dobroga prijatelja za tvoj wellbeing. Uz njega ćeš se osjećati ugodno i još ugodnije već za samo nekoliko minuta dnevno!
Koji je najbolji način korištenja FitMindset aplikacijom?
FitMindset aplikacijom možeš se koristiti u svako doba dana i više puta dnevno. Kako bi maksimizirao/maksimizirala prednosti svoga korištenja, preporučamo ti da sadržaj biraš ciljano prema svojoj potrebi. U tu svrhu sadržaj možeš pretraživati po:
Mogu li se besplatno prijaviti?
Da, vjerujemo da je rad na razvoju svoga wellbeinga ključ sretnoga života i pristup aplikaciji dostupan je svima. Možeš kreirati besplatan račun bez unosa podataka o kreditnoj kartici i time postati free-korisnikom.
Kao free korisnik možeš svaki dan poslušati meditaciju dana i time se koristiti prednostima meditiranja. Ako želiš otključati cijeli sadržaj i imati neograničen pristup meditacijama, glazbi i tečajevima, tada se možeš pretplatiti i postati premium-korisnikom.
Što je uključeno u Premium pretplatu?
Kao premium-korisnik imati ćeš NEOGRANIČEN PRISTUP:
Odabirom Premium pretplate prvih 7 dana možeš se koristiti cijelom aplikacijom potpuno besplatno i bez ikakvih obveza usmjeriti njezinu korisnost prema vlastitim potrebama.
Kako skinuti aplikaciju i početi se koristiti njom?
Kako se registrirati za korištenje aplikacijom?
Nakon što si preuzeo/preuzela aplikaciju FitMindset iz Apple App Storea ili Google Play Storea:
Kako se prijaviti (login) u aplikaciju?
Za prijavu u aplikaciju potrebno je kliknuti na „Prijavi se“ i unijeti svoj e-mail i lozinku koju si upisao/upisala tijekom registracije.
Kako resetirati lozinku?
Zaboravio/zaboravila si lozinku?
Kako mogu promijeniti e-mail adresu i/ili lozinku za prijavu u aplikaciju?
E-mail adresu i lozinku kojom si se registrirao/registrirala za korištenje aplikacijom možeš pronaći i promijeniti u aplikaciji na svome profilu:
Kako se odjaviti (logout) iz aplikacije?
Odlaskom na svoj profil možeš se odjaviti iz aplikacije:
Da bi se ponovno prijavio/prijavila, uporabi istu e-mail adresu i lozinku kojom si se registrirao/registrirala.
Mogu li se koristiti svojim profilom (accountom) na više uređaja?
Da, kreiranim se profilom možeš koristiti na dvama uređajima.
Da bi se prijavio/prijavila na drugi uređaj jednostavno:
Može li se aplikacijom koristiti na webu ili računalu?
Svi podatci o općenitome korištenju aplikacijama govore da se ljudi gotovo uvijek njima koriste na mobilnim uređajima jer je njihova dostupnost i praktičnost neusporediva s računalom. Vjerojatno i sam/sama imaš to iskustvo. Stoga je aplikacija dostupna na iOS i Android uređajima, iOS od verzije 9.0 naviše, a Android od verzije 7.0 naviše.
Kako mogu prilagoditi korištenje aplikacijom svojim preferencijama?
Svi smo mi različiti i imamo različite potrebe. Stoga smo osigurali različite funkcionalnosti kako bi maksimalno mogao/mogla individualizirati svoje FitMindset iskustvo.
Svaku meditaciju i program možeš:
Usto, svaku meditaciju možeš:
Na profilu možeš:
Kako bi u svakome trenutku izabrao/izabrala sadržaj prema vlastitoj potrebi, na naslovnici na kotaču filtriraj sadržaj kako bi što prije započeo/započela s njegovim praktičnim korištenjem.
Postoje li meditacije s glazbom?
Da, sve meditacije možeš slušati s glazbom i bez nje, osim meditacija u kategoriji „Zvuk balansa“, koje su same po sebi meditativna glazba. 🙂 Za sve ostale meditacije možeš odabrati pozadinski zvuk iz ponuđenoga menija te zvuk uključiti i isključiti čak i tijekom meditacije:
Kako spremiti meditaciju ili program u svoje favorite?
Svoje omiljene meditacije i programe možeš spremiti u favorite kako bi im kasnije mogao/mogla pristupiti brže i jednostavnije.
Meditaciju možeš spremiti na sljedeći način:
Program možeš spremiti na sljedeći način:
Kako spremiti meditaciju koju želim slušati kasnije?
Najbolji je način za spremanje odabrane meditacije koju želiš slušati kasnije označiti je kao favorit. Kako to napraviti opisano je u gornjem pitanju „Kako spremiti meditaciju ili program u svoje favorite?“
Kako pristupiti svojim favoritima – spremljenim meditacijama i programima?
Svojim favoritima možeš pristupiti u bilo kojem trenutku na dva načina:
ili
Kako mogu pogledati cijeli program, sve njegove korake?
Programi su kratki tečajevi za razvoj poslovnih i životnih vještina, koji se sastoje od više video-lekcija i koji su zamišljeni kao višednevni edukativni programi. Kako bi osigurali primjenu znanja svake video-lekcije u praksi, posebno u današnjem užurbanome tempu života, zamišljena je po principu jedna lekcija = jedan korak = jedan dan. 🙂
Svaka je lekcija konkretna tema, kratka i praktična, jer sadrži zadatak pomoću kojeg tu lekciju možeš primijeniti i iskusiti u svome životu. Nakon što si odgledao/odgledala prvu lekciju, voljeli bismo da ju isprobaš u praksi, a tek onda kreneš dalje. Druga će ti lekcija biti dostupna drugi dan, treća lekcija treći dan itd. Jednom kada „otključaš“ lekciju, ona ti ostaje uvijek dostupna i možeš ju ponovno odgledati u bilo kojem trenutku.
Mogu li se koristiti aplikacijom kada nemam Internet, u offline modeu?
U offline modeu možeš otvoriti meditacije i to je vrlo zgodan način za npr. meditiranje u avionu ili na bilo kojem drugome mjestu na kojem nemaš pristup internetu. Programi su zamišljeni kao video-lekcije i za skidanje u offline modeu zauzele bi jako puno memorije na tvome uređaju, pa su previđeni za korištenje u okruženju u kojem imaš pristup internetu.
Za skidanje meditacija u offline modeu:
Meditacije skinute u offline modeu nalazit će se pohranjene u memoriji tvoga računala sve dok ih ne makneš. Ako ti zatreba slobodna memorija na tvome uređaju i odlučio/odlučila si određene skinute meditacije maknuti, to možeš učiniti na sljedeći način:
Kako postaviti dnevni podsjetnik?
Kako bi izradio/izradila zdravu naviku korištenja aplikacijom, važna je svakodnevna praksa. U tu svrhu korisno je odrediti vrijeme u danu kada ćeš se posvetiti sebi. Kako bi postavio/postavila dnevni podsjetnik:
Kako mogu uključiti/isključiti notifikacije?
Razumijemo da je fokusiranje važno i zato ti pružamo potpunu kontrolu nad postavkama notifikacija u aplikaciji. Za ažuriranje postavke za notifikacije:
Kako mogu podijeliti meditaciju, program ili aplikaciju s drugima?
Dijeljenje s drugima može promijeniti njihov život! Zbog toga smo izuzetno olakšali dijeljenje bilo kakvoga sadržaja sa svojim prijateljima, obitelji i voljenima.
Meditaciju možeš podijeliti na sljedeći način:
Edukativni program možeš podijeliti sljedeći način:
Možeš jednostavno podijeliti i FitMindset aplikaciju na sljedeći način:
Osoba s kojom si podijelio/podijelila sadržaj ili aplikaciju moći će preuzeti aplikaciju, kreirati svoj profil i koristiti se aplikacijom kao free-korisnik ili se odlučiti za premium iskustvo.
Nudite li besplatno probno razdoblje (free trial)?
Da, odabirom bilo koje opcije pretplate (mjesečne, polugodišnje ili godišnje) prvih 7 dana aplikacijom se možeš koristiti potpuno besplatno, a nakon toga naplata će se izvršiti kroz Apple/Google Play račun prema odabranoj opciji, osim u slučaju da si u probnome razdoblju otkazao/otkazala pretplatu.
Otvori FitMindset aplikaciju, klikni na bilo koju ikonu „lokot“, odaberi željenu opciju i otključaj 7 dana besplatnoga FitMindset premium iskustva.
Koliko iznosi pretplata za FitMindset premium?
Postoje tri opcije za pretplatu na premium-korisnika:
Investiraj otprilike 3 mjesečne kave u svoje mentalno zdravlje! Otvori FitMindset aplikaciju, klikni na bilo koju ikonu „lokot“, odaberi željenu opciju i otključaj FitMindset premium iskustvo.
Mogu li promijeniti opciju pretplate?
Da, ako želiš, pretplatu možeš promijeniti iz:
Za promjenu opcije pretplate odi u svoj Apple ID/Google Play račun na uređaju i odaberi drugu opciju pretplate. Nova izabrana opcija pretplate počinje teći nakon isteka postojeće.
Obnavlja li se moja pretplata automatski?
Da, tvoja će se pretplata automatski obnoviti prema odabranoj opciji (mjesečnoj, polugodišnjoj ili godišnjoj) nakon završetka obračunskoga razdoblja kroz tvoj Apple ID/Google Play račun.
Napominjemo kako Apple Store i Google Play Store imaju zaseban sustav naplate i jedino ti možeš pristupiti svojim pretplatama. Za promjenu automatske obnove pretplate odi u svoj Apple ID/Google Play račun na uređaju ili saznaj više u odgovoru pod pitanjem „Kako mogu otkazati pretplatu?“
Mogu li pauzirati svoju pretplatu?
Za pretplate ne postoji opcija pauziranja, no plaćenu pretplatu možeš otkazati i naknadno, a kada želiš, možeš se ponovno pretplatiti.
Mogu li dobiti povrat novca ako otkažem pretplatu prije njezina isteka?
Kada otkažeš pretplatu, ona će ostati aktivna do sljedećega ciklusa naplate. Do tada ćeš i dalje moći uživati u svim prednostima Premium pretplate, a nakon njezina isteka više se neće realizirati daljnja naplata.
Napominjemo kako Apple Store i Google Play Store imaju zaseban sustav naplate i samo ti možeš upravljati svojim pretplatama. Za pomoć oko uvjeta pretplata i naplata molimo posjeti Apple Support/Google Play Support.
Kako mogu otkazati pretplatu?
Kada prođe besplatno probno razdoblje, pretplatu možeš otkazati u bilo kojem trenutku isključivanjem automatske obnove u Apple ID/Google Play računu na svome uređaju. Do kraja obračunskoga razdoblja i dalje ćeš imati pristup svim blagodatima FitMindset premium-korisnika.
Isključivanju automatskoga obnavljanja pretplate možeš pristupiti u svome Apple ID/Google Play Store računu.
Za Apple Store:
Za više informacija pogledaj Apple Supportove upute za otkazivanje.
Za Google Play Store:
Za više informacija pogledaj Google Play Supportove upute za otkazivanje.
Plaćanje karticom nije uspjelo. Što da radim?
Žao nam je što imaš poteškoće s plaćanjem karticom. Molimo te, provjeri jesu li podatci o tvojoj kartici ispravno unijeti u Apple ID/Google Play račun, je li tvoja kartica istekla i/ili ima li dovoljno sredstava na računu ili pokušaj s drugom karticom.
Za više informacija pogledaj upute o plaćanju na Apple Supportu/Google Play Supportu.
Aplikacija mi se zamrznula, pomoć!
S tehnologijama se i to katkada događa. Ako imaš problema s aplikacijom, evo naših prijedloga:
Meditacije ili video-lekcije ne učitavaju se kada kliknem na play. Što da radim?
Katkada se događa da se aplikacije zablokiraju, tj. zamrznu. Za prijedloge što učiniti pogledaj odgovor pod pitanjem „Aplikacija mi se zamrznula, pomoć!“
Ne mogu se ulogirati!
Prije svega budi siguran/sigurna da se prijavljuješ e-mailom i lozinkom kojom si se registrirao/registrirala u aplikaciju. Provjeri jesu li e-mail i lozinka koje upisuješ točni. Pri unosu pripazi na velika i mala slova.
Provjeri imaš li najnoviju verziju aplikacije. To možeš učiniti tako da posjetiš Apple Store/Google Play Store na svome uređaju i preuzmeš FitMindset Update.
Ako i dalje imaš poteškoća, javi nam se kontakt-obrascem i odgovorit ćemo ti najkasnije u roku od 48 sati. U poruci svakako navedi verziju aplikacije i vrstu uređaja kojim se koristiš i učinit ćemo sve da ti pomognemo.
Koji je način korištenja mojim osobnim podatcima u aplikaciji?
Privatnost i sigurnost tvojih osobnih podataka smatramo izuzetno važnim. Svi prikupljeni podatci sigurno su pohranjeni i zaštićeni našim Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti.
Nisi pronašao/pronašla odgovor?
Javi nam se! Pošalji nam svoje pitanje kontakt-obrascem i odgovorit ćemo ti najkasnije u roku od 48 sati:
Budi fit za život uz FitMindset novosti
Primaj praktične savjete i posebne pogodnosti za svoj wellbeing: